مقالات

معرفی برترین مدلهای کفش آدیداس

معرفی برترین مدلهای کفش آدیداس

همانطور که می دانید، برند آدیداس، یکی از برترین و محبوب ترین برندهای ورزشی جهان می باشد. آدیداس یک برند آلمانی است که در زمنیه تولید انواع لباس های ورزشی، کفش و تجهیزات ورزشی فعالیت می کند. این برند را به جهت وجود طراحی های مدرن، کیفیت بالای ساخت و همینطور نوآوری هایی که دارند، می شناسند. آدیداس در سال 1924 توسط آدولف داسلر آلمانی تاسیس شد و نام برند را هم از مختصر شده نام وی یعنی آدی و ابتدای فامیلی او گرفتند. در ابتدای آغاز به فعالیت، تولید کفش های ورزشی توسط این برند صورت می گرفت و طراحی های مدرنی را در تولیدات باکیفیت خود به کار می برد.

مهم ترین مشخصات و ویژگی های تولیدات برند آدیداس

آدیداس، به عنوان یکی از برترین برندهای ورزشی جهان، محصولاتی فوق العاده باکیفیت همراه با فناوری های پیشرفته را مورد عرضه قرار می دهد. مهم ترین مشخصات و ویژگی های تولیدات این برند نیز عبارتند از:

  1. طراحی فوق العاده منحصر به فرد
  2. کیفیت بالای تولیدات همراه با عمر طولانی و مقاوم در برابر فشار و ضربه
  3. نوآوری و راحتی در استفاده از محصولات
  4. تنوع بالای محصولات
  5. حامی محیط زیست

بر اساس ویژگی های فوق، این برند توانسته است همراه با جذابیت خاصی در بازار جهانی به رقابت بپردازد. در عین حال، محصولات تولیدی را به عنوان گزینه های مطمئن و باکیفیت برای تمامی مصرف کنندگان در سراسر جهان معرفی نماید. در کل، تمامی محصولات آدیداس در سطح جهانی محبوب هستند و افراد بسیاری به دنبال خرید آن می باشند.

مدل های برتر کفش های ورزشی آدیداس

لازم است بدانید که برند آدیداس به صورت مداوم در حال به روزرسانی تمامی تولیدات خود می باشد و محصولاتی در کیفیت باورنکردنی را تولید و عرضه می نماید. این برند، تولیداتی به نام دارد که در سراسر جهان، آن را می شناسند. از مهم ترین و معروف ترین این مدل ها، می توانیم موارد ذیل را بیان کنیم که عبارتند از:

  • Response

یکی از جذاب ترین مدل های کفش ورزشی که توسط برند آدیداس، تولید می شود، مدل response است. این تولیدات فوق العاده وزن مناسبی دارند و به عبارتی تحت عنوان سبک و چابک شناخته می شوند. پس اگر دونده ای هستید که به دنبال خرید یک کتانی با ویژگی های ظاهری جذاب و همینطور کیفیت بالا هستید، این مدل می تواند نظر شما را به خود جلب نماید. در صورت استفاده از کتانی در مدل فوق، از هر قدم خود استفاده خواهید کرد. در قسمت زیره این کفش از بالشتک هایی استفاده کردند تا ضربات وارده به پا را به راحتی جذب کنند. حسی فنری مانند خواهید داشت و جالب است بدانید که در این تولیدات، از قابلیت تنفس بهره بردند.

پس می توانید کیلومترها بدوید و یا پیاده روی کنید در حالی که هیچ حس بدی ندارید. این موضوع به دلیل مشبک بودن رویه های کفش ها است. طیف وسیعی از رنگبندی و طرح های این مدل را می توانید در بازارهای جهانی مشاهده کنید که بر اساس سلیقه خود، امکان انتخاب یکی از این مدل ها را خواهید داشت.

  • 4D

4D، یکی دیگر از مدل های کتانی است که توسط این برند محبوب مورد تولید قرار می گیرد. کفش های فوق العاده راحتی هستند و می توانید با به پا کردن آن ها، دویدن های سبک و یا تمرینات ورزشی حرفه ای را تجربه کنید. یک کفش با ظاهری شیک که افراد بسیار را به خود جلب می کند. رویه آن ها را از نوع مشبک تولید می کنند و فناوری های پیشگامانه ای نیز در آن به کار بردند.

زیره ای که در تولید این کتانی ها به کار بردند همراه با طراحی 4 بعدی می باشد. اولین کفش مخصوص دویدن است که از طراحی چهار بعدی برخوردار می باشد. این کتانی ها، عملکرد محوری بالایی دارند و رویه ای فوق العاده نرم و راحت را برای کتانی فوق در نظر گرفتند. یک کفش در دوام بالا که امکان استفاده از آن را بر روی سطوح گوناگون دارید. بنابراین فرقی نمی کند که از آن داخل سالن ورزشی استفاده کنید یا این که تمایل به استفاده از آن در فضای بیرونی داشته باشید. فوق العاده قوی و محکم هستند و می توانند خاطراتی جذاب از قدم زدن و دویدن حرفه ای را برای شما به همراه داشته باشند.

  • Ultraboost

Ultraboost یک کتانی همراه با ویژگی های فوق العاده حرفه ای است که امکان استفاده از آن در مسابقات دو را دارید. ویژگی های کلیدی بسیاری در ساخت این کفش ورزشی به کار بردند که از همه مهم تر، نرمی و راحتی آن می باشد. با هر قدمی که همراه با این کتانی بر می دارید، انرژی شما با توجه به زیره میانی آن به شما باز می گردد. استایل خاصی دارد و طراحی آن کاملا منحصر به فرد می باشد. از تمامی قسمت های پا، به صورتی دقیق پشتیبانی می کند و می توانید یک تجربه جذاب و حرفه ای در این رابطه داشته باشید.

به طور کلی با توجه به کیفیت بالای متریال به کار رفته در طراحی و ساخت این کتانی، شاهد دوام و عمر طولانی آن نیز خواهید بود. به طوری که بسیاری از کاربران گزارش کردند که اینکفش می تواند بین 300 تا حتی 500 مایل را در پیاده روی و یا دویدن دوام آورد. پس از این کتانی جذاب می توانید در دویدن و تمرین مسافت های طولانی بهره مند شوید. اگر سابقه طولانی در دردهای کمر دارید، لازم است بدانید که این کتانی، یک ترکیب عالی از تمامی موارد پشتیبان کننده پا می باشد و در بهترنی حالت می توانید از آن، نهایت استفاده را داشته باشید.

  • Ultrabounce

کفش های Ultrabounce، از وزن سبکی برخوردارند و می توانید راحتی و انعطاف پذیری بالایی را در آن ها شاهد باشید. به طوری که توانایی کیلومترها دویدن را خواهید داشت در حالی که همچنان همان انرژی اولیه را دارید. زیره لاستیکی در تولید آن به کار بردند که ماندگاری طولانی دارد و می توانید بر روی سطوح گوناگون از آن استفاده کنید. با اطمینان کامل، قدم های خود را بردارید و این کفش در دویدن هم می تواند گزینه مناسبی برای شما محسوب شود. بر اساس نظرات کاربران گوناگون از این کتانی، باید بدانید که یک کفش ورزشی راحت است و بهترین گزینه برای پیاده روی و دویدن در مسافت های طولانی محسوب می گردد.

در قسمت کفی از بالشتک هایی استفاده کردند که بالاترین سطح راحتی را به همراه دارد. در کنار راحتی بیش از حدی که این کتانی دارد، لازم است اشاره ای هم به ظاهر خوب آن داشته باشیم. اگر یک دونده حرفه ای هستید، جذاب ترین گزینه ای که می توانید برای خود انتخاب کنید، همین مورد است. طراحی این کفش همراه با بالشتک هایی است که مانند فنر عمل می کنند. بنابراین برای دویدن های سرعتی و جهش با شرایط عالی مناسب می باشد.

  • Questar

QUESTAR یک مفش مجهز به بهترنی و برترین فناوری های روز دنیا است. این کفش کاملا مناسب افرادی می باشد که تمایل زیادی به دویدن دارند. با توجه به استفاده از باکیفیت ترین مواد و متریال در ساخت این کتانی، می توانید با اطمینان خاطر کامل نسبت به خرید آن اقدامی داشته باشید. کفش هایی که با این عنوان تولید و به بازار عرضه می شوند، در گروه مجموعه کفش های دویدن قرار دارند. این نکته را در نظر داشته باشید که تقریبا هر کفشی که مناسب دویدن است، گزینه خوبی هم برای پیاده روی محسوب خواهد شد.

در تولید کفش های کوئستار از زیره ای میانی همراه با بالشتک های سبک استفاده کردند. به این ترتیب در دویدن های طولانی، هیچ فشاری را تحمل نخواهید کرد. قسمت های داخلی کفش فوق العاده نرم هستند و می توانید راحتی را با این کفش ها تجربه کنید. نوع طراحی و ویژگی و مشخصاتی که آدیداس در تولید کتانی های کوئستار به کار برده است، موجب شده تا یک کفش دویدن و همه کاره را برای زنان و مردان تولید و معرفی کند. طراحی ظاهری و رنگبندی عالی دارند و امکان انتخاب هر نوع آن را بر اساس علاقه و سلیقه شخصی خواهید داشت. زبانه کفش به صورت بالشتکی است که استحکام و ایمنی بالایی را برای پاهای شما به همراه دارد. فرقی ندارد که شما یک دونده مبتدی هستید و یا به صورت حرفه ای به دویدن مشغولید، این کتانی بهترین گزینه برای شما خواهد بود.

  • Runfalcon

با استفاده از کتانی های Runfalcon، می توانید در تمام طول روز احساس خوبی داشته باشید. بنابراین برای دویدن و پیاده روی در مسافت های کوتاه و متوسط، گزینه عالی محسوب می شود. زیره های بالشتکی قوی را در تولید آن به کار بردند تا بتوانید تناسب خوبی را در آن احساس کنید. رویه از پارچه مشبک را برای این کفش ورزشی در نظر گرفتند که تنفس پذیری بالایی را برای کاربر به همراه دارد. زیره ای لاستیکی دارد و می تواند چسبندگی خوبی را در سطوح گوناگون به همراه داشته باشد. حداقل از  درصد مواد بازیافتی تولید شده است و می توانید با استفاده از آن ها تا حدودی به زباله های پلاستیکی پایان دهید.

در طراحی این مدل از کفش های آدیداس از سبک مدرن در کنار طراحی های دهه 90 بهره بردند. سبک اسپرتی دارند و از نظر وزنی هم بسیار مناسب می باشند. اگر به یک کفش همراه با ویژگی های فوق العاده و جذاب نیاز دارید، کتانی فوق می تواند در گروه بهترین گزینه ها قرار بگیرد. اگر به پاهای خود و خانواده ای که دارید، اهمیت می دهید، باید بدانید که این مدل می تواند نیاز شما را به صورت کامل برطرف نماید. زیرا طراحی و ساختار کفش به گونه ای است که در هیچ لحظه ای، احساس ناراحتی نخواهید کرد.

  • Solarglide

یکی از کتانی های جذابی که می توانید در دویدن های روزانه و حتی ماراتن مورد استفاده قرار دهید، کتانی های Solarglide می باشد. فرقی نمی کند که هدف شما از تمرینات ورزشی روزانه تنها ایجاد تناسب اندام است یا این که می خواهید، یک ورزشکار حرفه ای محسوب شوید. کفی میانی آن را در کیفیت بالایی تعبیه کردند تا فرد کاربر بتواند در بهترین حالت از آن استفاده کند. کتانی های سولارگلاید با توجه به پایداری بالا و راحتی فوق العاده، گزینه مناسبی هستند اگر قصد استفاده از آن را در سالن های ورزشی دارید. البته مورد فوق به این معنا نیست که دیگر نمی توانید بر روی سطوح گوناگون از این کتانی استفاده کنید. بلکه امکان استفاده از این کفش را با توجه به زیره باکیفیت، بر روی هر سطحی را دارا هستید.

رویه ای که در تولید آن به کار بردند، از مواد بازیافتی تولید شدند. اگر ورزشکاری هستید که یک کفش تمرینی همه کاره همراه با پوشش خوب و عالی نیاز دارید، سولارگلاید می تواند یک گزینه جذاب برای شما باشد. طراحی کتانی فوق بر اساس ارگونومی پا می باشد و می توانید راحتی را به خوبی در آن تجربه کنید. دوام بالایی دارند و می توانید برای مدت زمانی طولانی بر روی عملکرد و کارکردی که دارا است، حسابی داشته باشید.

  • Puremotion

از برترین ویژگی کتانی های Puremotion، بایستی به راحتی آن ها اشاره داشته باشیم. کفش را همراه با یک سیستم بالشتکی خاصی طراحی و تولید نمودند که می تواند یک حس فوق العاده را به نمایش بگذارد. این کفش، توانایی جذب ضربات را دارد و فشاری که در طی پیاده روی و یا دویدن به پای فرد وارد می شود را کاهش می دهد. حتی اگر با استفاده از این کتانی به دویدن های طولانی بپردازید، باز هم مشکلی نیست و می توانید گام های خود را راحت تر از هر زمانی بردارید. زیره میانی به کار رفته در این مدل، نرم است و توانایی بازگرداندن انرژی فرد را دارد. در نتیجه شاهد افزایش عملکرد خود خواهید بود.

کیفیتی که این کتانی ها دارند در مقایسه با قیمت، بسیار عالی می باشند و از وزن سبک و مناسبی هم برخوردارند. طراحی این کتانی ها بسیار عالی و منحصر به فرد می باشد و سلیقه اکثر افراد را تحت پوشش دارد. این کتانی ها از ترکیب فوق العاده راحتی تشکیل شدند که سازگاری کاملی با هر نوع پا و استایلی داراست. با توجه به مشخصات و ویژگی هایی که در این مدل از کتانی های آدیداس وجود دارد، باید بدانید که گزینه مناسبی برای استفاده های روزمره می باشند.

  • Duramo

کفش های تولیدی با عنوان Duramo، بسیار راحت و باکیفیت هستند و گزینه مناسبی برای افرادی محسوب می شود که تمایل به انجام تمرینات ورزشی در سالن های ورزشی دارند. این کتانی برای افرادی که به تازگی شروع به دویدن کردند و یا ورزشکارانی که عادت به طی کردن مسافت های طولانی بر روی تردمیل دارند، بسیار گزینه مناسبی خواهد بود. این کفش از وزن سبکی برخوردار است و قابلیت تنفس پذیری دارد. بنابراین اگر به دنبال یک کتانی با این نوع از ویژگی ها هستید، می توانید کفش های Duramo را برای خود انتخاب کنید. بالشتک های نرمی را در تولید آن به کار بردند تا بتوانید راحتی را با تمام وجود خود احساس کنید.

کفش های ورزشی با وزن سبک که بخشی از آن ها را همراه با مواد بازیافتی تولید کردند. با پوشیدن آن می توانید دویدنی سریع تر را تجربه کنید که برای ورزشکاران حرفه ای از اهمیت بالایی برخوردار است. با توجه به سبکی کتانی، نرم بودن آن و حالت حمایتی که داراست، گام های بعدی خود را راحت تر و حتی سریع تر بردارید. رویه مشبک گونه را برای آن در نظر گرفتند تا بتوانید در مسافت های طولانی هم از این کتانی استفاده کنید. بر این اساس، دیگر پاهای شما دچار تعریق نمی شود و در شرایط مناسب تری، به بهترین شکل ممکن از آن ها نهایت استفاده را خواهید داشت.

  • Adizero

شما می توانید راحتی و ثبات را در کتانی های Adizero، مشاهده کنید. زیره ای که در تولید این کتانی به کار بردند، از چسبندگی خوبی برخوردار است و به این ترتیب، می توان از این محصول بر روی سطوح گوناگونی استفاده کرد. نوع فناوری های به کار رفته در این کتانی، به گونه ای هست که موجب افزایش محبوبیت این مدل در میان تمامی کاربران شده است. وزن سبکی دارند، به این ترتیب می توانید از آن برای دویدن در سرعت های بالا و مسابقات استفاده کنید. این کفش ها را همراه با طراحی ارگونومی بر اساس پای انسان ساختند، پس می توانید در بهترین حالت ممکن از مزایای آن برخوردار شوید.

این کتانی از رویه ای بسیار راحت برخوردار است و زیره میانی نرمی دارد که هرچه بیشتر با آن بدوید، راحتی و نرمی بیشتری را احساس خواهید کرد. از دیگر مزایای این کتانی، بازگشت انرژی در آن می باشد. در مسافت های طولانی و هنگام دویدن، می توانید افزایش انرژی خود را شاهد باشید. اگر به دویدن های طولانی و سخت علاقه دارید، کفش های فوق ماندگاری بالایی دارند و در این موارد، یک گزینه عالی به شمار می آیند.

  • Galaxy

با تهیه کفش های Galaxy، می توانید به راحتی گام بردارید و پیاده روی و دویدن های طولانی دیگر هیچ مشکلی برای شما به همراه نخواهند داشت. یک کفش روزمره عالی که همراه با رویه ای از جنس پارچه های مشبک تولید شده است. در صورت استفاده از این کتانی، می توانید خنکی و عدم تعریق را در پاهای خود احساس کنید. زیره میانی دارای حالتی فنری مانند است و نوع ساختار و تولید کفی به گونه ای می باشد که امکان استفاده از آن را بر روی سطوح گوناگون دارید. یک کفش عالی برای استفاده های روزمره می باشد که ویژگی های منحصر به فردی دارد.

اگر پاهای پهنی دارید، این کفش یکی از مناسب ترین گزینه ها برای شما خواهد بود. کشش و مقاومت بالایی دارد و شاهد فناوری های به روز و مدرنی در قسمت پاشنه کفش خواهید بود. بنابراین برای تمرینات و دویدن خود از این کتانی نهایت استفاده را داشته باشید. مدل گلکسی، یک کفش مخصوص دوندگی در کیفیت درجه یک می باشد که تمامی انتظارات کاربران را برآورده می کند. زیره از متریال لاستیکی ساخته شده است و طراحی و ساختار جذاب و راحتی دارند. با پوشیدن کتانی های آدیداس در مدل گلکسی، یک استایل بی نظیر را برای خود به وجود آورید.

  • Terrex

کفش های Terrex، وزن سبکی دارند و در کیفیت شگفت آوری طراحی و تولید شدند. در تولید این کفش از بالشتک های نرم و ماندگاری استفاده کردند و زیره ای لاستیکی دارد. یکی از برترین ویژگی هایی که می توانیم برای این نوع از کتانی ها بیان کنیم، ضد آب بودن آن ها می باشد. در تولید این محصول از پارچه و متریال مخصوص بهره بردند که از نفوذ آب به داخل کفش خودداری می کند. اما باید بدانید که شاهد تعریق در پاهای خود نخواهید بود و بخار آب اجازه خروج از داخل کفش به بیرون از آن را دارا هستند. این کفش یک گزینه عالی برای افرادی است که پاهای پهنی دارند و قسمت پنجه، فوق العاده جادار می باشد.

شاید با خود این فکر را داشته باشید که با این ویژگی ها، وزن بالایی دارد، اما همانطور که در ابتدای متن توضیح دادیم، کفش وزن سبکی دارد و برای دویدن سریع و مسابقات کوتاه، یک گزینه ایده آل است.

پس لازم است بدانید که این کفش را برای افرادی ساختند که بیشتر از هر چیزی دیگری به سرعت اهمیت می دهند. در تولید این کتانی ها از فناوری هایی استفاد کردند تا بتوانید در فصول سرد از مزایای آن برخوردار شوید. کاملا ضد آب و عایق هستند و روزهای طولانی و سرد را برای شما متفاوت می کنند. این کفش ها را تا حدودی از مواد بازیافتی تولید کردند و می توانید از آن ها به منظور پیاده روی های آخر هفته و یا ماجراجویی های جذاب استفاده کنید. زیره های لاستیکی به کار رفته در تولید آن، توانایی ایجاد چسبندگی عالی دارد. بنابراین قابلیت استفاده بر روی سطوح گوناگون را دارید.

  • Solarboost

کفش های دویدن و مخصوص Solarboost، بهترین گزینه برای افرادی است که به دنبال دویدن در بهترین شرایط هستند. اگر برای مسافت های طولانی به کفشی نیاز دارید که بتوانید در آن راحت باشید، مطمئنا این مورد به عنوان مناسب ترین شناخته می شود. بخشی از این تولیدات با مواد بازیافتی می باشد که می تواند پایانی بر زباله های پلاستیکی باشد. برای طی کردن مسافت های طولانی روزانه خود از این کتانی استفاده کنید. در این مدل از کفش می توانید یک ترکیب ایده آل از انرژی و استحکام را مشاهده کنید. متریالی که در ساخت آن ها به کار می رود، دوام و عمر طولانی دارند و فناوری هی موجود نیز در افزایش این دوام نقش موثری ایفا می کنند.

وجود زیره بالشتکی در آن موجب می شود تا بتوانید تکیه گاه خوبی در قسمت کفی پای خود داشته باشید. یک کفش تمرینی فوق العاده که ظاهری جذاب و شگفت انگیز دارد. طراحی پاشنه آن به گونه ای می باشد که در نگهداشتن پای شما نقش دارد و به این ترتیب، راحتی را به صورت کامل و عالی احساس خواهید کرد. کفش از دوام خوبی برخوردار است و می توانید در طولانی مدت نیز از آن استفاده کنید و بدانید که هیچ مشکلی به وجود نخواهد آمد.

  • Pureboost

کفش های Pureboost، از طراحی فوق العاده ای برخوردارند و توجه هر کاربری را به خود جلب می نمایند. آدیداس Pureboost، یک کفش تمرینی است که می توانید از ان در استفاده های روزمره و مسافت های کوتاه استفاده کنید. این کفش با توجه به طراحی و ساختاری که داراست، عملکرد عالی دارد و در بازگشت انرژی به کاربر نیز کمک بسیاری می کنند. در تولید آن از زیره لاستیکی استفاده کردند که قابلیت خم شدن در زیر پا را دارد و انعطاف پذیری فوق العاده ای را به ارمغان می آورد. این کفش از وزن نسبتا سبکی برخوردار است و به این ترتیب می توانید در پیاده روی های خود از آن نهایت استفاده را داشته باشید.

با استفاده از این مدل کتانی آدیداس، می توانید در تمامی سطوحی که مد نظر دارید به راحتی گام بردارید. بدون این که هیچ زحمتی بکشید و یا خستگی زیادی را تحمل کنید. در برخی از مدل های آن، پوششی ضد آب به کار بردند تا بتوانید در شرایط آب و هوایی گوناگون از آن نهایت استفاده را داشته باشید. این مدل از دوام بالایی برخوردار است و می توانید راحتی را با تمام وجود خود احساس کنید.

  • X9000L

کتانی های X9000L، فوق العاده راحت هستند و از ظاهری بی نهایت عالی و جذاب برخوردارند. از این مدل می توانید در تمامی پیاده روی ها استفاده کنید و قدرت را با تمام وجود حس کنید. این مدل یک کفش برای استفاده های روزمره است که راحتی بیش از حدی را به ارمغان می آورند. کیفیت تولیدات این برند بسیار بالا است و می توانید کفش هایی در دوام بالا را برای خود داشته باشید. در صورتی که به عنوان یک دونده وارد عرصه ورزشی شده اید، باید بدانید که تکنولوژی های بی نظیری را در تولید این مدل به کار بردند.

پس می توانید نهایت استفاده را از این مدل داشته باشید. کتانی های فوق را به پا کنید و دویدن را آغاز نمایید. کفش ها از استحکام بالایی برخوردارند و جالب است این نکته را هم بیان کنیم که به اندازه کافی نرم می باشند. پس برای دویدن و یا ورزش های عمومی، گزینه مناسبی محسوب خواهند شد. رویه تنفس پذیر است و هوا در آن جریان دارد.

مقالات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *